Afscheid??

8 juni 2023 - Beilen, Nederland

Ik loop wat achter met schrijven,maar bij deze:)

Nog even over gisteravond, we zagen al wel dat de tafel iets netter was gedekt bij de 1ste zitting, maar wij gingen eerst even wat drinken in een van de bars en daarna naar het theater. De show ging dit keer vooral om de zangers,wel deden de dansers mee. Dit was leuk om te zien:)als afsluiting deed het animatieteam een korte show om ons alvast te bedanken voor ons verblijf, omdat er mensen in Ancona van de boot af gingen en er weer nieuwe op kwamen. na de show gingen we naar het eten,dit was weer prima geregeld. Toen wij klaar waren met eten zij onze ober Nidesh dat wij nog even moesten blijven zitten omdat de obers een show gingen doen. Kort daarna ging er muziek aan en kwamen de obers en koks binnen en liepen ze een soort parade.

We waren sowieso al van plan om een foto te maken met onze obers dus bij deze, dit zijn onze matties van deze week die goed voor ons hebben gezorgd:)

Na het eten deed het animatieteam nog
Een spel waarbij ze de zaal in twee verdeelden en een dans battle deden. Daarna werden er twee mensen uit het publiek gehaald die ook tegen elkaar battelden. Het was een leuke avond:)

Groetjes Michiel en Marije

20230608_22564120230608_22494320230608_224759

1. Merlijn:
    12 juni 2023
    Wat leuk om elke dag weer een nieuw verhaal te lezen met al jullie belevenissen! Het ziet eruit als een heerlijke vakantie, echt luxe!