Wat een dag:)

3 juni 2023 - Santa Maria del Mare, Italië

Bongiorno,

De dag begon vanochtend mooi vroeg. Kwart voor 4 ons bed uit en richting schiphol. Natuurlijk waren wij er weer ruim op tijd. Het inchecken en alles verliep mooi soepel en na een kort vlucht kwamen we dan ook aan op vliegveld Marco polo in Venetië. Vanuit daar zijn we met de bus naar de cruise terminal gegaan waar we erachter kwamen dat het inchecken voor de boot en het naar de boot gaan al een excursie op zich was.

Bagage inleveren, door security check, met de tenderboot naar het schip waarna we naar onze hut konden. Prima hut met zelfs een bad en balkon.

Over het schip en alles wat er te zien en beleven is vertel ik wel wat meer op een van de vaardagen.
Ik kan jullie wel avast al vertellen dat de mocktails lekker zijn:)

Voor we begonnen te varen hadden we allereerst een safety instructie. Na een half uur zijn we hier uiteindelijk voor geslaagd😅

Bellen naar de receptie dat je het filmpje hebt gezien. Daarna met je PASJE naar de juiste verdieping wat marije was vergeten dus we konden van de 6de terug naar de 12de  en weer terug met de trap omdat Marije haar pasje moesten halen:)

Maar gelukkig geen man overboord en toch maar goed dat we even hebben geoefend.

Nog genoeg te vertellen, want er is zoveel te beleven en doen,maar morgen weer verder. Wij gaan straks nog even zwemmen eten en de boel verder verkennen

Ciao,

Michiel en Marije